Výuka‎ > ‎Závěrečné práce‎ > ‎Diplomové práce‎ > ‎

Témata DP v akademickém roce 2011/2012

Témata DP jsou zde pouze informativní, zapisování bude probíhat v rámci nového celofakultního elektronického systému, který by měl být spuštěn ke konci roku 2011.

Retail management:

Ing. Hana Doležalová, Ph.D.

  • Malé faremní mlékárny v podmínkách ČR
  • Farmářské trhy - návrat k tradici
  • Kvalita dětských hřišť v kontextu značky Bezpečné hřiště
  • CSR v podmínkách společnosti Robert Bosch, GmbH

 Ing. Iveta Pavezová

Ing. Kamil Pícha, Ph.D.

  • Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Albert Vestec
  • Trh hodinek (luxusního zboží - hodinky - šperky)
  • Současná role MAS v rozvoji regionu
  • Možnosti využití služeb společnosti Real COOP pro skupinu COOP
  • Postoje a nákupní chování zákazníků nákupního centra
  • Prodejna Mladá Vožice, 700 m2 - pozorování, průzkum mezi zákazníky, návrhy změn, Vnímání prodejny ze strany zákazníků, spokojenost s personálem (název bude upřesněn)
  • Analýza nákupních podmínek ve vybraném regionu - Klatovsko
  • Spotřebitelské vnímání společensky odpovědných aktivit v maloobchodě
  • Nákupní chování a postoje zákazníků vybrané maloobchodní jednotky - Tesco
  • Formy vzájemné spolupráce kooperačních sdružení 

Ing. Bc. Alena Srbová

  • Moderní technologie v maloobchodě  

doc. Ing. Antónia Štensová, PhD.

  • Farmářské trhy – nový nákupní fenomén
  • Od lojality k angažování zákazníků
  • Odpovědné a udržitelné podnikání v maloobchodě
  • Řízení sortimentu v maloobchodním podniku
  • Specifika organizace maloobchodního podniku
  • Specifika řízení lidských zdrojů v maloobchodním podniku  

Ing. Lucie Tichá, Ph.D.

  • Vlastní téma studentů - po konzultaci s vedoucí prací

doc. Ing. Leoš Vítek, Ph.D.

  • Ceny a cenová politika v maloobchodním podnikání
  • Ekonomika a řízení vybraného maloobchodního řetězce
  • Vývoj maloobchodu v EU
  • Analýza fungování maloobchodního řetězce 

Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.

  • Elektronické podnikání - e-commerce, m-commerce
  • Využití marketingových nástrojů ve vybraném podniku
  • Využití moudrosti davu v marketingovém výzkumu
  • Vlastní téma 1
  • Vlastní téma 2

Cestovní ruch:

Mgr. Vladimír Dvořák

  • Projekt revitalizace kulturní památky v CR
  • Projekt revitalizace vybrané technické památky v CR
  • Projekt rozvoje CR na příkladu Havlíčkobrodska
  • Projekt využití regionální vnitrozemské dopravy pro CR
  • Projekt využití regionálního letiště pro CR¨
  • Vlastní téma

RNDr. Josef Navrátil, Ph.D.

  • Preference atributů naučných stezek v NP a CHKO Šumava 1
  • Preference atributů naučných stezek v NP a CHKO Šumava 2
  • Preference atributů naučných stezek v PP Novohradské hory
  • Preference atributů naučných stezek na Třeboňsku
  • Vzdělávací význam naučných stezek 2
  • Návrh projektu rozvoje loveckého cestovního ruchu v Jižních Čechách

doc. Ing. Ján Orieška, PhD.

Ing. Petr Štumpf

  • Destinační strategie a její vliv na podniky cestovního ruchu
  • Marketingová komunikace vybrané destinace cestovního ruchu
  • Marketingová on-line strategie vybrané destinace v ČR
  • Návrh organizace destinačního managementu ve vybraném regionu ČR
  • Význam Evropského regionu Dunaj – Vltava pro rozvoj cestovního ruchu  

Ing. Roman Švec

  • Inovace stávajícího a tvorba nového produktu pro návstěvníky zámku Blatná
  • Catering jako možnost rozvoje produktu restaurace u Bubeníčků
  • Podnikatelský koncept ubytovacího zařízení v obci Dobrá Voda u Českých Budějovic
  • Podniky služeb cestovního ruchu jako důležitá součást cestovního ruchu
  • Možnosti rozvoje úseku F&B WELLNESS HOTELU FRYMBURK
  • Nové trendy wellness služeb a jejich uplatnění ve WELLNESS HOTELU FRYMBURK
  • Rozvoj služeb WELLNESS HOTELU FRYMBURK  

Ing. arch. Martin Jirovský, Ph.D.

  • Podnikatelský koncept ubytovacího zařízení ve venkovském cestovním ruchu
  • Podniky služeb cestovního ruchu jako důležitá součást cestovního ruchu – název bude upřesněn
  • Podnikatelský koncept zařízení stravovacích služeb v oblasti Praha-Koloděje

prof. JUDr. Ľudmila Novacká, PhD.

RNDr. Blažena Gehinová

Ing. Eva Jaderná, Ph.D.

  • Branding destinace cestovního ruchu v Jihočeském kraji


Comments