Ing. Kamil Pícha, Ph.D.

Pozice: odborný asistent
Konzultační hodiny:Kancelář:Linka:E-mail:
viz. rozvrh vyučujícího
(LS 2013/2014)
126 V2706kpicha@ef.jcu.cz

Telefonní předvolba pro JU pro 4-ciferné linky je: 38 903 nebo 38 777.

Odborné zaměření

  • Obchod a marketing potravin, spotřební a nákupní chování, lokální produkce v kontextu regionálního rozvoje, družstevní formy podnikání

Pedagogická činnost

  • Základy obchodu 
  • Sociální ekonomika 
  • Obchod s potravinářskými produkty 
  • Obchodní jednání 
  • Management prodeje

Vybraná publikační činnost

  • Navrátil J., Pícha K., Rajchard J. & Navrátilová J. (2011): Impact of visit on visitors‘ perceptions of the environments of nature-based tourism sites. Tourism 59(1): 7-23 
  • Pícha, K., Bartošovská, L. (2010) Environmentální aspekty v promotion místních potravin. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. The Journal for Economics, Management and Trade. XIII(4): 27-32. 
  • Navrátil J., Pícha K. & Hřebcová J. (2010): The importance of historical monuments for domestic tourists: The case of South-western Bohemia (Czech Republic). Moravian Geographical Reports 18 (1): 14-30. 
  • Doležalová H., Pícha K., & Navrátil J. (2009): Analysis of the organic food marketing Chain store companies (South Bohemia). Agricultural Economics/Zemědělská ekonomika 55(9): 446-458. 
  • Pícha, K., Doležalová H., Navrátil, J. (2008): Možnosti tržního uplatnění biopotravin jako lokálního produktu. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. The Journal for Economics, Management and Trade. XI(2): 41 – 47. 
  • Vaněček, D., Toušek, R., Pícha, K. (2007): Marketing a logistika v potravinářském průmyslu a zemědělství: vědecká monografie. České Budějovice: EF JU. 98 s. 
  • PÍCHA, K. (ed.) et al. (2007): Encyklopedie družstevnictví – Svazek 3. Bratislava, Kartprint. 121 s. 
  • Pícha, K. (2006): Bezlepkové potraviny – možný tržní potenciál. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales The Journal for Economics, Management and Trade České Budějovice,VIII, (2): 53 – 56. 
  • Pícha, K., Brunel, O. (2003): Impact of perceived risk on functional food development. Acta Universitatis Bohemiae Meridionales - The Journal for Economics, Management and Trade České Budějovice, VI (1): 67 – 72. 


Fotografie




Comments